Gosiga valparna!

Då va man hemma efter en kväll på jobb, missade Idol men men det är inte så kul nu innan det riktiga börjar ändå!

Kollade nyss min mail och jag hade fått SUPER FINA BILDER på Mamma & Pappas blivande valp Felicia.
Jag kommer bo där hemma när hon har flyttat dit, hon är ju bara så underbart SÖÖÖT.
Se själv...


Goooooossse man vill bara knipa henne i kyllingalåren! =)

Idag har vi lagt nytt schema på jobb och jag kommer jobba mellan klockan 16-23 nu i 4 veckor för att stötta nattarna lite. Ska faktist bli skönt + att jag tjänar meeer pengar då. Och det betyder att jag kan SHOPPA mer... HAHAHA!

Nu ska jag tvinga A att massera min rygg, har fruktansvärt ont i ländryggen... AJAJAJAJ!

Hörs i morgon igen!


(TILL KIKKI: Sidan där min mamma betällt vippbrädan från heter http://seahundochkatt.se/.)






Kommentarer
Anonym

Hon är verkligen bedårande och du är alltid välkommen, vårt hem är ert hem för alltid. Kram

2009-09-23 @ 21:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0