Idag har jag byggt!

I kväll jobbar jag med Dessan! Ska bli kul, vi jobbar typ aldrig samma tider, lite tråkigt eftersom vi har så roligt tillsammans på jobbet. Får bli ändring på det nu med de nya schemat! Visst Dessan?

Idag har jag satt ihopa sista hyllan från Jysk som vi inte fick när vi hämtade det andra för den va slut.
Blev fin fint, nu ska den bara fyllas oxå!

 

Sen tog jag en promenix med Myran i det härliga sommarvädret. va helt svettig när jag kom hem igen.

Hemma igen ringde jag till FUJI direkt och frågade hur jag skulle bära mej åt eftersom jag har fått någon annans fotobok hemskickad i min brevlåda. TUR va att dom inte hade skickat min fel utan den låg fortfarande kvar på lagert. PHUU.... vem vet liksom om dom velat se dom bilderna jag ha i den boken!!! HAHAHAHA!
SKOJA BARA!

Så fort den kommer ska jag vissa er vad det är för bilder i den. Hoppas den blev bra!!

Nu ska jag städa lite här hemma, får passa på medans kissarna är ute och luftar sej i trädgården och Buster hoppar omkring i sin stora hage i grässmattan. Myran & lilla Skrållan ligger utslagna och sover nån stans här inne.

 



Kommentarer
Hanna

Snygg den vad från Jysk!

Nu är det sanrt en vecka kvar tills vi ska i väg=)

Du jobbar också kväll, ja med eller kväll/natt!

2009-09-10 @ 12:45:33
URL: http://hcmo.blogg.se/
Dessan

ja det får vi göra gumman.... det är tråkigt att vi aldrig jobbar tillsammans=(

2009-09-10 @ 16:53:10
simone

Jättefint blev det! :)

2009-09-10 @ 17:43:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
mammis

Fin hylla och så är jag stolt över dig som bloggare.

Kramiiiiis

2009-09-10 @ 21:09:04
Catrin

Mammis: TACK! Det är kuul att blogga! Det är som min dagbok som jag ska ha sen och sitta och läsa när jag är gammal och sitter på hemmet och blir uppassad! ;)

2009-09-10 @ 21:34:47
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0