Måste berätta för er.....

 att idag blev jag tillfrågad av min praktikants lärare om jag ville ställa upp och hålla i ett föredrag inom demenssjukdommar och hur man jobbar för att hjälpa dessa människor på bästa sätt.
Inför en klass som läser till Undersköterskor.

Jag blev faktist väldigt glad att hon frågade och att hon tyckte jag va så duktig inom mitt yrke.
Frågan är nu bara.. ska jag VÅGA?? Men det ska jag nog klara. Kan jag hjälpa fler människor till att hjälpa andra människor så är det väl klart man ska.

Det är så roligt och man blir så smikrad av att få beröm. varför ger/får man inte det oftare??
Det är vi människor dåliga på!

Idkväll har varit en mysig kväll med Dessan & Jeanette! Två goa töser!

Lite skryt idag men det får man väl bjuda på nån gång? ;)

SÅ IMORGON UPMANAR JAG ER SOM LÄSER ATT GE EN ARBETSKAMRAT ETT BERÖM/KOMPLIMANG SÅ KOMMER DEN PERSONEN MÅ MYCKET BÄTTRE UNDER HELA DAGEN!

JAG LOVAR!
sKRIV GÄRNA EN KOMMENTAR OCH BERÄTTA HUR DET GÅTT!






Kommentarer
mammis

Detta klarar du bra, en av världens bästa töser. För mig finns det två det vet du. Kram

2009-09-10 @ 22:44:55
simone

Sv: Tack så mycket! :)



Håller med dig, svenskar är ju också väldigt inåtvända - ler man åt någon på stan så tror dom "man har problem" ..ja du förstår :)

2009-09-10 @ 23:38:21
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0