ny hårfärg!




Vad tycker ni???


Nu ska jag berätta lite om min dag hos frissan.
Jag va på TOKYO Makeover i Lund och färgade mitt hår. Fick ett presentkort där av Anders pappa när jag fyllde år och jag har funderat över vad jag skulle använda det till, dom har ju massage, ansiksbehandlingar, nagelpåbyggnader m.m att välja på. Men jag har ju velat gör om mitt hår så det använde jag det till denna gången.

Nåväl klockan 15.00 hade jag tid. När jag kom in i salongen kom frissören fram till mej och sa...
-Hej Catrin!
-Hej sa jag och tittade på henne fundersamt!
-Känner du inte igen mej frågade hon!??
-Det är ju Helena vi gick i samma klass!

AMEN GUUD Helena som jag gått i samma klass som i tre år på gymnasiet.
Hon har helt sadlat om från Undersköterska till Frissör. Kul!
(Anledningen att jag inte kännde igen henne va att hon va helt blond nu hon va brunett när vi gick i skolan.)

Det va verkligen kul att träffa henne vi snackade som bara den hela tiden om allt möjligt.
GO Tjej!

I alla fall efter först färgningen va mitt hår grått och hon fick färga om det en gång till.
Då blev det brunt!
Så efter MYCKET snackande och efter 4 timmar på salongen va jag klar.
HILMA Roligt frissörbesök och nu vet jag vart jag ska gå till Frissan hädanefter. =)

Jag är jätte nöjd i min nya hårfärg faktist!

TACK TACK TACK Helena!



Kommentarer
Anonym

Snyggt,jag måste nog få vänja mig:)Kram

2009-09-30 @ 19:56:28
jenny

Jättefint gumman!!puss

2009-09-30 @ 20:01:17
Madde

De blev jättefint =)

2009-09-30 @ 20:36:43
URL: http://wilma07.blogg.se/
Lina

Jättefint. Det klär dig!

2009-09-30 @ 20:48:50
URL: http://moa.clippern.se
Maria

Wow! Det var en jättefin färg och det passar dig superbra! Allt bra annars?! Snart får vi dra ihop något!! :)



Puss o kramis

2009-09-30 @ 23:23:26
Katja

Snyggt det blev :) Kul att känna frissören, annars blir det lätt lite stelt och krystat :) Speciellt om man sitter där i fyra timmar ;)

2009-10-01 @ 00:16:56
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Stina

Jättefint! ;)

2009-10-01 @ 09:35:17
URL: http://stinolino.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0