SHOPPING

Läste nyss KIKKI´s Blogg där det stod såhär:

JAG SKA DIT! Måste ringa min älskade Anders nu och berätta för honom att vi ska göra nåt JÄTTE kul när han kommer hem! Hihihi!

Idag har jag tränat igen och jag har extrem träningsvärk i magen idag. Skönt!
Mina armar har blivit större och mina lår ser bättre och bättre ut! HAPPY!
Nu ska jag banne mej hålla i detta och inte sluta igen som det blivit dom sensate gångerna.
Nu är jag inne i en riktig träningsperiod och jag älskar GYMMET! =)



Kommentarer
hanna

Ja det är riktigt störigt!



Hur länge har du tränat?! Jag vill också börja på gymet, men ska nog köpa kort när Ante gör det=)

Roligare att alltid har någon att träna med=)



Tycker anders om att gå i köpcentrum=)?!

Hade också viljat gå på Burlöv i kväll, men jobbar typiskt!



Ha en super kväll!



Kraaaaaam

2009-09-03 @ 17:09:39
URL: http://hcmo.blogg.se/
hanna

Så typiskt karlar=)

Åkte du själv?

2009-09-03 @ 20:33:26
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0