Skåne runt!

Haft en heldag med Jenny idag, först kollade vi M & B nyköpta HUS! =)
Sen bar det iväg till Centan, där Jenny shoppade loss... ;) Ett par AS SNYGGA stövlar. Vill me ha! Men dom är för dyra tycker jag för min tillfälliga ekonomi. Sen köpte jag ett par Jeans på Vero Moda. Jenny testade också samma typ men fanns igen i hennes storlek men dom hade på NOVA. Så efter Centan blev det Nova där Jenny köpte Jeans och jag letade billiga stövlar. Hittade ett par SUPER fina på Skopunkten men dom fanns ej i min storlek. :(

Sen bar det av till THEANDERS där Anders kopierade några papper till Jenny, vidare sedan till Jennys skola för att hämta betyg sedan förbi mitt jobb och sedan till Kävlinge för att hämta Baci.
Sen hem till Hoffan och hämta Myran sen till saxtopr för att gå i skogen med vovvarna.

PHUUU... de va jobbigt inlägg!
Bilder kommer senare måste ta nåt att äta nu!



UPDATE med en bild på Jeansen,
VAD TYCKS?



Kommentarer
Hanna

Vad tyckte du om huset?????=)

Jag har baras ätt bilder på internet o papper=)

Längtar tills dom flyttar=) weeeei



Är du ledig i dag med?

2009-09-08 @ 17:47:47
URL: http://hcmo.blogg.se/
Jenny

Tack för en heldag gumman!

ses imorron!=)

2009-09-08 @ 18:47:33
Hanna

Vad är det för jeans?

2009-09-08 @ 19:34:58
URL: http://hcmo.blogg.se/
jenny

Snygga vi kommer va i våra jeans!!

2009-09-09 @ 08:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0