Sofiero!

Jag lyckades ju glömma min kamera hemma igår när jag åkte till Sofiero utställningen.

Jag gick direkt för att titta på Kikki & Tilda när dom gick i ringen.
Sen fick jag syn på min uppfödare som stod i ringen precis mittemot.
Så efter jag tittat klart på Tilda gick jag bort till Christina, hon gick med Gambo (Pappan till Siris valpar.)
Han är redan SUCH men denna gången hamna han på en 4:e plats.

Efter en massa snack tog jag en shopping runda. Jag hittade faktist inget speciellt där va inte mycket roligt denna gngen och ONT om saker. Men det blev i alla fall vars en namnbrika till MYRAN & SIRI. Sen en liten pärm till Siris alla kritiklappar så nu har jag ordning på dom. Jag älskar ORDNING & REDA!

Lite bilder nedan på inköp, nybadad Myran bland annat:

    








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0