Tittat på hus

Tjingeling

Nu är Idol slut för kvällen, ett bra programm idag med många bra artister.

Anders har varit hemma idag ffrån jobbet han e litta sjuk. Efter jag slutat kom jag hem och la mej i soffan brevid Anders och sen sov vi till 16.30.

Körde sedan och tittade på Cissi & Simons hus som dom fick tillgång till idag. Glömde ju kameran men jag ska dit i morgon igen så jag ska ta bilder då.

Nu är jag LEDIG i tre dagar och det ska bli sååå SKÖNT, på Lördags jobbar jag med Dessan sen ska hon med mig hem för vi ska PARTAJA på kvällen/natten.
Ni som vill komma på förfest är Välkomna! =)

Nu ska jag måla mina naglar.....

Bjuder på en Modell bild på mej idag eftersom jag inte ha nåt annat passande! =)







Kommentarer
Stina

Japp hon gick i samma klass som mina kompisar på gymnasiet! ;) hihi

2009-09-16 @ 09:53:22
URL: http://stinolino.blogg.se/
Hanna

hah, de är bra catrin=)

Ja vi ses ju i dag=)

2009-09-16 @ 10:33:53
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0