Äntligen uppdatering!

Jag börjar väl från början då.....

I Lördags va det fest inplanerat på kvällen.
På dagen va jag & Desireé på Nova och shoppade loss.... mmmm VI SHOPPADE VERKLIGEN LOSS!
Jag köpte en ny Kamera och en ny mobil, och allt i ROSA! =)


Dåliga bilder tagna med min gammla kamera!
Nu förstår ni nog varför jag behövde en ny??!

Ja sen på kvällen bar det av in till Malmö till Marcus & Maria. Ida och jag hade snackat lite i veckan och va så sugna på lite fest... så de blev de. HIHIHI
Sen blev det lite mer folk, alltid lika kul hos Marcus & Marias förfester!
TACK för det ännu en gång!

Cissi va oxå med oss vilket va jätte kul, hon har ju inte festat på jätte länge nu sen lilla Timis kom, men Pappa fick vara barnvakt och mamma Cissi va med oss på galaj! De va kul! Älskar min bästa syster! ♥

Lite bilder tog de och dom kommer här!





Vi va på Slagthuset Maria & Marcus sa innan ska vi verkligen dit där e så ungt folk.
Men vi åkte... och OKEJ jag håller med där va BARA yngre folk, när t.o.m vakten i kön kollade våra
"oldies" legg sa OJDÅ.. ska ni ragga lammkött!! HAHAHAHA! SHIT får väl inseé att slagt tiden är förbi nu! :)

Men i alla fall det va kul att träffa vännerna!
TACK för en trevlig kväll alla!
Snart börjar dom riktiga sommarfesterna igen ju! =)




Kommentarer
Kikki

haha vi ska till slakt på lördag men då lär vi inte vara äldst iaf. dansbandgala :)

2010-04-01 @ 22:14:21
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0