Bara text

Då va det söndag och helgen är slut för denna gång.
Helgen har tillbringats med nära och kära.

I Lördags va jag och A på Ikea och köpte fotoramar till mina fotoförstoringar på mina "modell" bilder.
Det blev jätte fint och ska sättas upp i sovrummet i veckan. (Bilder kommer!)
När vi kom hem flyttade A staketet i trädgården så nu har vovvarna en JÄTTE STOR trädgård att springa i,
i stället för halva som innan.

Vid 17 tiden kom J&J vi grillade fläskfilé och gjorde potatis i ugnen, Jag & Jenny drack rödvin till. SUPER GOTT va allt! Senare på kvällen körde vi till HBG och kollade på strippen bland alla andra 14:isar. HIHI

Idag gjorde jag en agilitybana i trdgården och tränade Siri lite på byten osv. Det gick bra!
Anders tog massa bilder på oss men dom lägger jag ut en annan dag kan inte nu.
Sen va vi alla ute och luftade oss i det fina vädret katter hundar och vi. Sedan gick vi in Anders packade väskan eftersom han åkt till STHLM idag på kurs, och jag My & Siri packade in oss i bilen hem till mamma och pappa.

Nu ska vi snart lägga oss!
I morgon ska vi upp tidigt och träna agility med Kikki & Vovvarna på Lunds BK.

Så god natt säger vi och tyvärr inga bilder idag eftersom sladden till kameran inte är här!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0