blablabla BLAAAA

Kl. 8.00 ringde de på dörren! De va Anticimex som skulle göra en bes. på vinden och i vår källare.
Det gick bra men det e något mystiskt här hemma. Jag & A. hjälptes åt att tömma krypgrunden från massa bråten för att det skulle va gjort till Aticimex skulle göra en ombes. (som idag) men när jag öppnar luckan och ska skicka in "gubben" där ligger där hur mycket bråten som helst........??? Vart kommer det ifrån då?

Nu blir man nästan lite rädd måste jag säga........



Ja i alla fall nu sitter jag här i soffan och håller på att förfrysa för luckan upp till vinden är öppen och jag orkar inte lyfta upp den själv och skruva fast den så de får vara till Anders kommer hem.... Brrrr...

De är ju relativt soligt ute så man kanske ska gå ut i stället?
Nä jag måste göra lite annat....

-Ringa tandläkaren
-Ringa HEMLIS
och kolla upp en annan hemlighet! HIHIHI


Det är kul när ni inte vet vad jag ska göra! :)

Nu ska jag DOCK sätta fart så något blir gjort....

OCH JAG E SÅÅÅ NERVÖS IDAG! HÅLLER MINA TUMMAR HÅRT HÅRT HÅRT!






Kommentarer
Kikki

Håller mina tummar för dig!!fast jag vet inte varför!Men det kanske behövs?

2010-04-19 @ 10:47:27
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Håller med Kicki, bra kommentar. mamma

2010-04-19 @ 17:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0