Frukost med två underbaraningar!

Då va det Tisdag och idag kommer Anders hem efter två dagar i Stockholm. Skönt för jag saknar honom.
Fast jag har sovit hos mamma och pappa så ensam har jag inte kännt mej. :)

Igår innan jobbet träffade jag Kikki & vovvarna på Lunds BK vi tränade agility. De va kul som vanligt.
Felicia fick och följa med och hon testade också på några hinder.

Just nu sitter jag och väntar på Cissi, Tim och kanske Gucci & Mumme och följer med.
Vi ska äta frukost tilsammans och sen ska jag jobba i kväll.

Nu ska jag förbereda frukosten, vi hörs!


Min älskade! ♥



Kommentarer
Hanna

Fast jag skulle ha vita jens till dom kläderna=)

vi får boka in björka snart=) Scotts lär ju komma dit i sommar i gen;)

2010-04-28 @ 18:31:10
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0