Lördag

Då va det Lördag kväll, jag sitter i soffan tillsammans med My, Siri & Baci- som oxå här här på besök. :)
Husse1 & Husse2 är ute och roar sej nån stans ..... och Jenny jobbar! Tråkigt nog jobbar vi olika helger... :(

Idag har jag & Anders hjälpt Cissi & Simon i huset. Dom har flyttat idag och där e så fint ska ni veta.
Tyvärr glömde jag min kamera hemma men vi ska antagligen dit i morgon kväll och spela Bingo så då kan jag ta några bilder.

Medans vi va i huset så passade mamma alla 5 hundar + lilla Tim. Fast efter ett tag fick hon hjälp av Desireé som har hjälp mamma i trädgården hela dagen. Där blev så fint så i rabatterna.

I morgon ska jag hem till Dessan & Pelle hon skulle rensa sin garderob och jag ska kolla om där e något till mej. Alltid kul med kläder! :)
Sen blir det fika och massa snack, som vanligt när vi träffas!

Nu ska jag se om det finns nåt kul på TV och mysa vidare med ALLA vovvar!

PS: Jag har bestämt mej att börja på gymmet igen, Jenny ville oxå börja träna så det är super kul när man kan gå tillsammans med någon! Så på Måndags ska kort köpas! DS.







Kommentarer
Hanna

hah de är ju så att Man brukar räkna med att man med 100-150cc ökar en kupstorlek. Men sen så drar sillisar större storlekar än vanliga bröst gör eftersom de är bredare:) så visuellt kommer det kanske att se ut som en C kupa, men du kommer säkert få köpa större bh;)

Jag brukar träna på morgon eller så efter jobb!!

Mitt kort går ut nu den 5:e tror ja de var, o sen ska jag inte fylla på de i gen!

2010-04-11 @ 01:08:21
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0