Drömmar

Mäklaren ringde i morse, det blev inget hus för vår del denna gången! Jaja vi kollar vidare...

Har drömmt en massa konstiiga saker i natt fattar inte vart man får allt ifrån bara!


... vill ni höra?

Var exakt det började minns jag inte men det va något om....


"att jag va på en festival i Eslöv som va skit stor där vimlade av folk (typ som Malmöfestivalen) jag hade precis varit uppe i omklädningsrummet på jobbet (jag jobbar i Lund) och bytat om till mina arbetskläder som va en knallrosa fluffig klänning i silkestyg och ett par sandaler. Jag sprang ner på marknaden igen för att leta upp mina vänner men vem jag va där med minns jag inte. I alla fall på ett övergångställe mötte jag Anders och en annan kille som jag just nu inte minns vem de va. Av Anders fick jag ett par nycklar som satt i en nyckring med ett tigerhuvud. (Det Tigerhuvuder hade jag när jag gick i skolan bland mina nycklar.) I alla fall sen sprang jag vidare och det va som i en laborint jag fick hoppa i en pool för att kunna komma över till en annan sida och precis när jag hade hoppat i poolen fick jag syn på en kille Karl (Han gick i min skola på lågstadiet) han höll på att drunkna för han va full så jag fick rädda honom först innan jag simmade vidare till andra sidan av bassängen. Där gick jag upp och fortsatte mitt spingande..... men jag kom vilse och fick hoppa i poolen igen och där stod Karl och tackade mej för jag räddade livet på honom. Jag va stressad så jag bara hoppade i och simmade iväg till andra sidan igen.
Hel plötsligt kom jag på vad jag letade efter och det va efter mina gammla klasskamrater från gymnasiet en kille som hette Linus som gick i min klass skulle ha fest och jag va den enda som ala väntade på.
Till slut lyckades jag komma ut från marknaden och sprang bakom massa hyreshus
(Detta va i Lund på väster där jag & Desireé´någon gång varit ute och gått med pensionärerna.) till slut hittade jag den stora villan jag letade efter och ringde på dörren och sprang i på toan. Linus kom och va helt orolig för han unndrade vad jag hade gjort eftersom festen redan hade börjat. Jag sa att jag va tvungen att låna duschen och fräscha till mej lite och just i det ögonblicken kom jag på att jag hade tappat mina nycklar och min I-Phone (Anders köpte en I-phone i förregår) så jag kunde inte komma in i mitt skåp och byta till torra kläder. Jag va ju helt genomblöt efter att ha varit i en pool två gången och jag frös som en galning. Min rosa klänning va helt förstörd och den gick inte att ha på sej + att den va blöt.
Linus sprang upp till sin syster och frågade om jag kunde få låna något av henne. Han kom ner med en SUPER stor hoodtröja som jag fick använda som klänning. Jag fixade till mitt hår och gick ut till dom andra på festen.
Alla va jätte finklädda utom jag men jag brydde mej inte så mycket och det verkade ingen annan heller göra.
Så vi hade en rolig fest och jag sov över hos Linus tillsammans med en annan tjejkompis Jenny
(som jag umgisck med under gymnasietiden.) På morgonen när jag vaknade hade jag panik för mina nycklar och min I-phone va borta och att ingen kunde få tag på mej. Så hel plötsligt ringer Emil (Anders bror) till Linus och frågar varför jag sover hos honom. Han va skit sur och upprörd..... Sa att jag inte kom hem osv och att jag inte hade några kläder men då tyckte han jag kunde ringt honom och sagt att jag ville hem till Anders.... Fast jag hade ju tappat min telefon...."

Här vaknade jag!


Hur sjuka är inte drömmar???
Men ganska intressanta ändå!
HAHAHAHA!


Kommentarer
Kikki

hihi man undrar ibland var man får allt ifrån :)



Trist det inte blev något med huset!



Agiliträning snart? Fredagförmiddag, söndageftermiddag, måndagförmiddag!

2010-04-21 @ 17:26:23
URL: http://theotilda.blogg.se/
Hanna

ska ni köpa nytt hus?

2010-04-21 @ 18:22:44
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0