A little bit of me is free!

Sjukt, men igår somnade jag kl 19.30 i soffan och sov till ca. 22 då Anders väkte mej och sa att jag fick gå in och lägga mej. Tog inte många minuter tills jag sov igen och sov till klockan 10.00 i morse.

Har gått som en ZOMBIE hela dagen och varit så jäkla full med energi i huvudet men inte i kroppen. Det känns sjukt jobbigt vill jag bara säga er.

Kl. 10 kom min fina Dess och vi fikade tillsammans sen va det dags att köra till jobb och jobba tillsammans vi två och Sanna. Hade en så lugn och sköön kväll. Jag älskar verkligen mitt jobb och mina underbara kollegor.
Det är så kuul att jobba nu igen ska ni veta! Efter dom 5 veckorna på rehab har jag blivit en helt anorlunda människa och det känns både sååå underbart skönt samtidigt som det sätter livet på sin spets ibland.
Numera VET jag faktist vad jag vill men följer inte mitt hjärta och det kan vara nog så tufft....

Kanske därför jag är så himla trött också... men jag vågar inte släppa det också....... inte just nu!

Nä nu ska jag rensa kattlådan städa till Buster sen får det väl bli sängen.
Jobba i morgon bitti igen!

Puss Puss



Kommentarer
Cissi

åhh vad gullig du är! :) Det värmer! Jag kommer uppdatera åtminstonde en gång om dagen! :)

2010-08-24 @ 22:18:05
URL: http://ceciliav.se
Anonym

Lycka till och låt ingen störa det du ny byggt upp. kram mam

2010-08-25 @ 17:23:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0