MESSI

Vet vem vi fick besök av igår?
Lill MESSI, trots att Barca spelade igår va han hos oss! ;)

Mosters lilla ♥ hade fått så fina kläder av sin mamma & pappa!





Senare kom även Joakim & Jenny och vi körde till HBG för att titta på
en MASSA bilar.

Va hemma igen ungefär 23.30 för jag skulle ju jobba idag!
Nu é jag dock ledig i morgon vilket ska bli väldigt skönt för jag är trött!

Ska dock vara i stallet kl 10.00 för då ska Kobbi få nya skor, sen hoppas jag få tag på en frissa så jag kan
få göra nåt vid mitt hår, det är så slitet och utväxten är ful, men jag vågar inte ta ljusa slingor för det är så slitet men jag vill ju vara blond så vet i tusan HUR jag ska bära mej åt!??

Jaja frissan vet väl hoppas jag!

Ha en skön kväll!
Tjingeling



Kommentarer
tina

Gör bara slingor i utväxten då? för du är väl redan blond på längderna?

2010-08-23 @ 09:24:09
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0