Ruuuuumpa!

Igår va jag och köpte rensningskur (Detox) i hälsokostbutiken.
Jag behöver nog det, ska dricka MINST en liter vatten om dagen gärna mer men
eftersom jag är så dålig på att dricka kommer det nog bara bli den där rensningskuren.
Ska hålla på i 20 dagar!

Känner att jag börjat komma igång igen och röra på mej vilket känns väldigt skönt:

I Söndags blev det 1 timmes promenad
Måndags vila
Tisdags cykling i 35 minuter.
Onsdag 1 timmes promenad + 40 min ridning
Idag blir det vila för jag har så träningsvärk i rumpan!

Till detta bör tilläggas inte en endaste godisbit under dessa dagar...
STOLT över mej själv! "Klapp på huvudet"



Kommentarer
hanna

VAd är det för reningskur, vad gör de?

2010-08-19 @ 18:24:38
URL: http://hcmo.blogg.se/
tina

du får en liten klapp på huvudet av mig också. jag har fuskat hela veckan och ätit kokostoppar och nötter varje dag!

2010-08-19 @ 19:06:07
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0