Skit snack!

I morgon också sen är jag LEDIG Torsdag & Fredag vilket ska bli så skönt!
På Torsdag ska jag hem till Cissi och fika och sen på Fredag är det äntligen dags att gå till frissan!

MITT HÅR sliter jag snart av, det är så tort och risigt och utväxten är hemsk! Ser nästan ut som jag har en mörk mössa på mej längst uppe på huvudet! Vad hände igentligen förr va jag blond nu e jag gammal och råttfärgad! ;)

Hoppas frissan har nån bra idé... och vet ni vad jo jag ångrar mej redan att jag klippte av luggen! HERREGUD va man e korkad ibland, men som tur är växer de ut igen!

Nä nu ska jag se om jag hittar nån fin frilla på google och dricka upp mitt kaffe!

Jag är trött nu efter först jobb sen en promenad med vovvisarna sen red jag så nu ska jag inte gör ett skit mer idag.

Hörs!

Puss Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0