Sommaren e väl inte slut nu?

Tror ni det är slut på sommaren nu? (Hoppas inte!)

Idag har jag & Anders varit på lite roadtrip i skåne.
Usch jag mådde lite illa när vi kom hem från alla slingriga vägar. :)
Trött va jag också, men kan bero på att jag sovit dåligt i natt.
Vi tittade på en film igår Shutter Island och den va rätt så läskig så jag drömde en MASSA skumma saker i natt.

Nu sitter jag här igen sliten som fassen, jag vet inte vad det är som hänt men jag kan knappt äta något längre,
min mage säger GE MEJ MAT men när jag stoppar det i munnen är det som att tugga fradga... kan knappt svälja ner de ens!

Ja usch men FETTO som jag är så gör det inget jag behöver banta!!!!!!


Nu ska jag sätta på lite kaffe för det är ALLTID gott!

Tjing!



Kommentarer
Anonym

För det första sommaren är inte slut. Sen titta inte på räliga filmer:)))Mam

2010-08-01 @ 22:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0