Synen är bra?

Visste ni att.....!
När jag tar på mej mina glasögon som jag gör ca 3 ggr i månaden blir jag RÄDD
för jag ser verkligen super dåligt...

Gillar mina glasögon men det känns ändå inte som jag när jag ha dom på mej!
Kanske ska skaffa linser också?
Vad tycker ni om mej i brillor?



När jag satt och tog detta fotot insåga jag plötsligt, att min lugg är så ful.
Okej jag har känt de länge den hänger liksom bara helt rakt från sidan.
Nä nu får jag pilla fram frissasaxen....


Se så dumt det ser ut...




By the way.... vilket UNDERBART väder vi haft idag!
Körde ut till Kobbi innan och tog av honom täcket!
HÄRLIGT HÄRLIGT! Lite sommar till jaaaaaa TACK!






Kommentarer
Kikki

har du stortsynfel och alltid bör använda glasögon men ej trivs i dem så testa linser, de brukar alltid ha erbjudande att testa gratis 1 månad!

2010-08-20 @ 08:31:32
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0