Adrenalinkick av dess like....

Satt nyss och tittade på denna filmen från you toube!

Visst é den fin och det är synd om människorna...????!
 




MEN...... tanken slog mej.... jag kanske ska åka ut till gatorna i Malmö leta upp min morbror och filma alla våra hemlösa svenskar som får leva ute pga. sjukdommar och andra hemska ting som gör att dom inte får något boende här i sitt egna land och lägga ut en film om detta på youtube!!!????

Så patetiskt.... varför kan vi inte hjälpa våra medmänniskor innan vi flyger iväg pengarna till alla andra fattiga länder??

Nä vet ni vad det ska jag fanimej göra...... ut och leta upp min morbror i Malmö, om han bara inte frusit ihjäl denna kalla hemska vintern förståss........... ♥



Kommentarer
Anonym

Vissa människor vill inte räddas. Tänk på det. Kram

2010-02-20 @ 08:26:14
Anonym

Skrev det jag skrev innan, för jag har försökt och blev bara sårad själva. Vill inte du ska bli det.KRAM

2010-02-20 @ 15:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0