BMW vs VOLVO

Idag blev det en sväng hem till mamma, Cissi & Ttim för att mysa lite!
Pappa & Simon jobbade i Cissi & Simons hus.

Myste massor med godingen och när jag kom va han riktig coool i sina
BMW och VOLVO saker.... japp det ska börjas i tid.
Han kommer vara stolt när han tittar på bilderna som vuxen och inser hur cool och söt han redan va
vid 2 månaders ålder! HIHIHI



När jag kom hem hade jag fått en Alla ♥-ns dag present av Anders.
En Puma tröja och ett par Frank Dandy trosor.
SÅÅÅ GLAD JAG BLEV!

Nu ska vi snart till A mamma och äta massa god mat!

Till sist vill jag önska:

GRATTIS PÅ 27 ÅRS DAGEN KIKKI!

Tjingeling!



Kommentarer
Kikki

Tack så jätte mycket för gratulationen!

2010-02-14 @ 20:27:36
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0