MIN MIN MIIIIIN

Trots att vi jobbade tillsammans hela förmiddagen tog vi en fika + lite shopping på
Center Syd efter jobb. =)
Jag & Dessan!


Är så glad att ha en sån lätt och okomplicerad vän som dej!
Allt är så lätt att göra med dej! ♥


Hade dock bestämmt mig innan jag åkte hemmifrån att jag INTE skulle shoppa....
MEEEEEN, det råkade ju vara STOR rea på VILA där min efterlängtade tröja hängde.

Jag va tvungen!!!! Från att ha kostat 349:- till reapriset som nu va 99:- pga av att butiken ska läggas ner.
PERFEKT för mej! Har velat ha den såå länge men tyckt den va för dyrt för en Topp.
Nu är den MIN dock! :)



Visst e den snygg?



Ps: Fassen va dåliga ni är på att kommentera. :P



Kommentarer
Anonym

Ni är för goa ni två. Snygg tröja. Kommit mer varor från H&M, hämtar imorgon. Kram

2010-02-16 @ 19:11:42
Jenny

mmm de här med kommentarer e svåra.. Jag läser din blogg varenda dag =) men imed att man inte känner dig e de svårt att kommentera.

2010-02-16 @ 19:40:39
URL: http://liljan81.blogg.se/
Catrin

Mamma: Ooo vaa kul! Glöm inte ta med dom i morgon hit! =)

2010-02-16 @ 21:49:03
URL: http://cathe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0