Nä så tjock jag har blitt......

En jobbedag till sen en ledig helg, sköönt det ska bli!
Ingen som vet nån ledig tjänst någon stans? Vill byta jobb men det är svårt att hitta något....

Jaja, idag har jag varit på utb, på Star Hotell va där förra veckan med, mmm va god mat man får där. MUMS!
Idag va det panbiffar med klyftpotatis och Tsatziki sås.

Höll mej ifrån gotteborde på em och åt bara frukt, för nu måste jag gå ner i vikt. INGA av mina jeans passar mej längre. SUCK Nu ska jag skärpa mej faktist. Just nu är jag SJUKLIGT sugen på digestive chokladet som ligger i kylen men IKKE jag ska ta det, det gör mej varken gladare eller smalare så när varför då äta de? NONONO!

oooo va jag längtar till helgen då ska vårat kök bli färdig renoverat. Sen ska jag pynta det är så himla kul.
Jag ska köpa 2 nya orkideér i morgon och ha i köksfönstrer. :)

ÄLSKAR HELG och denna helgen ska jag bara MYSA och njuta av mina djur och min underbara älskling! ♥


Kommentarer
Anonym

Njut du. kanske en banan med lite choklad i och in i ugnen.

2010-02-11 @ 20:18:06
tina

Vad hände med din superduktiga viktnedgång nyss? själv har jag också fått återfall, så det blir till att ta sig i kragen här igen. Nej, mitt hår är bara till strax under axlarna. Längre ska det blir..=)

2010-02-11 @ 22:19:59
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0