Träningsdags!

Anders & Emil fixar i köket, idag ska det bli FINT. Jag är så glad att det finns så goa människor som hjälper till när jag inte kan. :) ♥

Sov ganska länge idag, somnade med värsta förkylningen och när jag vaknade va den ännu värre, jag som skulle träna idag. Sedan fick jag dock reda på av Hanna att det skulle vara nån tävling på gymmet så jag pallar inte sticka dit då. Jag ska gå ut till mitt egna lilla gym i ena hallen. Där finns motionscykel hantlar och magtränare. Det kan räcka för mej idag!

Så nu dags att bli av med lite fett, sen ska jag packa in mej själv och hundarna i bilen och köra på utflykt.
Får se vart vi hamnar.........!

Hoppas ni får en mysig dag!
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0