Utflykt till ZOOAB!

Körde till djuraffären i Lödde, Buster behövde hö och då passade jag även på att ta med mig My & Siri för att väga dom. Myran vägde 4,8 kg och Siri 6,3 kg. Bra vikter. Myran har inte vägt över 3 kg innan förra året då hon började gå upp i vikt. Men det är skönt att det blivit lite hund av henne med. =)

Det va JÄTTE spännande i djuraffären tyckte dom båda, fanns ju massa gottis och roliga saker att titta på.
Skulle köpt torkade kyckling ben som är deras favvisar men dom hade inte de där. Får väl köra inom djuraffären i Lund i morgon när jag slutat och köpa de där i stället.

När vi va klara i djuraffären körde jag inom snadskogen för jag tänkte vovvarna kunde få busa lite på Brukshundsklubben men där va två andra JÄTTE STORA vovvar så jag körde hem igen.


Vem saknas?

Denna veckan är fullbokd med en massa saker, vissa roliga andra mindre roliga. Men det ska nog gå bra!

Nu väntar snart en kväll på jobb med Dessan. Hoppas den blir lugn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0