Bara massa skitsnack!

Jag längtar till VÅREN! Är så trött på vintern nu, mina vovvar har inte ens fått varit ute på nån promenad i år för att detta jävla skitväder. Myran kan inte gå när det fastnar stora snöbollar i pälsen, Siri älskar det men jag vill inte lämna My själv hemma....! SUCK

Jaja i vilket fall så känner jag mej väldigt uppbokad denna veckan, i morgon ska jag til Sjukgymnasten och sen på ljusparty på kvällen. På Fredag ska jag till Frissan och göra slingor men jag funderar på att skita i de.....!

Mitt hår börjar ljusna nu efter det gula så jag vet inte om jag vill slita på det ännu mer med och göra slingor!?!?!

Vet faktist inte ens om jag trivs som blondin längre, eftersom det är min naturliga hårfärg så borde jag ju göra det men jag känner mej så fjortis i det på nåt vis. Brunetter är så mycket finare! ;)
Snacka om dilemma man ligger inne med, tur man inte har värre bekymmer att oroa sej för!

Nä nu ska jag ner i källaren och TVÄTTA sen blir det en dusch med silverschampoot!
Kanske man ser ut såhär sen:

?????



Kommentarer
Kikki

finns ett spray som kallas "vacker tass", som du sprayar på tramdynorna istället för vanlig tassalva för att förhindrar sprickor och mot salt, detta sprayet funkar utmärkt att använda på hela pälsen som ett spraybalsam så blir det inga snöklumpar. Helt perfekt är det, för mina får så stora klumpar så det gör ont i deras hud o sen kan de inte gå. Vill du testa det så låna av mig jag har en extra flaska.

2010-01-18 @ 12:08:56
URL: http://theotilda.blogg.se/
Hanna

Jag funderar på att bli brunett i gen:d

2010-01-18 @ 13:44:43
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Låt nu håret vila lite. De kanske bryts av om du håller på för mycket. Mammis älskar dej

2010-01-18 @ 16:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0