Go morron!

Blev så avis igår när jag kom hem.. Anders bil stod på uppfarten och blänkte så fint.
Parekerade min enormt skitiga bil brevid... USCH va hemsk den ser ut.
Jag vill ha PLUS grader nu så jag kan tvätta bilen!!!


Såhär vill jag att min bil ska se ut, ren och fin!

Ikväll blir det jobbet för min del.
Sen hem och SOVA är alltid enormt trött när jag jobbat.
Men helgerna är ändå rätt sköna att jobba. Inte massa folk överallt.

Ja nu får jag väl gå och leta upp något att ha till middag i kväll på jobb.
Jag har faktist varit duktig och gått ner 3,5 kg. Nu e det bra 7,5 kvar!
Men det ska jag väl klara. Det går inte fort men jag försöker i stället lägga upp rätt kostvanor som jag ska
fortsätta med. Äta på regelbundna tider och inte dricka Cola. Och Godis får jag br äta på helgerna.
Det räcker att tänk över vad man stoppar i sej det är det viktigaste!

Nä men kära ni, ha en bra dag/kväll!

Vi hörs!



Kommentarer
Anonym

Rätt inställning, nu kör vi på den. Grattis till viktnedgången.

2010-01-23 @ 13:44:06
tina

oj, det va hemskt vad vikten rann av dig. själv står det helt stilla...=(

2010-01-25 @ 15:31:19
URL: http://tiro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0