Lite tidsfördriv!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Va på Teneriffa, Åt grönkålsoppa, Lärde känna massa nya folk.

2. Gav du några nyårslöften ?
Nej

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Ja väldigt många faktiskt!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja min gammlamormor som jag saknar enormt mycket! ♥

5. Vilka länder besökte du í år?
Canarie Öarna

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010 ?
Ja det är mycket...

7 . Är det någon dag som du alltid kommer att minnas?
Ja min födelsedags fest när jag blev 26 va den bästa fest jag någonsin haft!

8. Vad var din största framgång 2009 ?
Att jag klarade att att arbeta med dom svåraste demenssjuka personer.

9 . Största misstaget ?
Att jag lyckades gå upp 10 kg. =(

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä.. peppar peppar har jag varit väldigt frisk år 09.

11, Bästa köpet?
Kommer inte ihåg

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
Kläder / Huset

13, Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja att min systerson kom till världen och jag fick bli moster!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
SCOTTS alla låtar, såg dom två gånger på Björkaloge detta året. RIKTIGT roligt!

15 . Var du gladare eller mer ledsen under 2009 ?
Gladare

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?
Varit lite mer effektiv i hemmet. Tränat mer!

17: Vad önskar du att det skulle funnits mindre av?
Oförskämda och oärliga personer.

18, Hur tillbringade du julen 2009?
Med min familj.

19. Blev du kär i år ?
Nä inte mer kär än dom senaste 5 åren!

20. Favoritprogram på TV?
IDOL

21. Bästa boken du läst i år.?
Mannen under trappan!

22. Något du önskade dig och fick?
Ja massvis ....

23. Något du önskade dig och inte fick?
Ja massvis de oxå.. :)

24 . Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade fest hemma med massa underbara vänner sedan stack vi till Björkaloge och dansade till SCOTTS.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år bätttre?
Klart de finns, att jag vunnit miljoner på lotto ex. HAHA!

26: Vad fick dig att må bra?
Anders, Min familj, mina djur och mina vänner!

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Dum fråga... ingen!

28: Vem saknade du ?
Min gammlamormor!

29. De bästa nya människorna du träffade ?
Många, har lärt känna många nya vänner under detta året. Jätte kul!

30. Planer för 2010?
Leva nyttigare, Tatuera mej, Hoppas på att hitta en hästgård att flytta till!


Kommentarer
Kikki

grönkålsoppa, har du inte ätit det innan det som är såå gott och nyttigt.Godast med frikadeller och ägghalvor :)

2010-01-04 @ 15:51:26
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Saknar också gammelmormor, men hon var gammal 102 år. Sen fick vi lilla Tim istället, det hade hon gillat. Hon ler nog någonstans.

2010-01-06 @ 21:47:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0