Tränat ben idag och träffat Dessan!

Idag har jag varit på gymmet igen! De va riktigt härligt, tränade benen så nu kan jag knappt gå. =)
Skulle träna i benpressen men då va där en IDI som hade lagt på 400kg och sen inte lyft av dom igen.
STÖRIG TYP! Som tur va kom en kille efter jag hade tränat ett tag som fick hjälpa mej att bära av dom.

Efter gymmet körde jag och hälsade på Dessan i Svedala. Kul att se hennes lägenhet och hennes UR GULLIGA kisse Pelle! Så sööt han är! Mys Mys

Körde hem igen vid kvart i fyra tiden, kan säga att det va ett rent helsike att ta sej ner från tredje våningen i trappan eftersom mina ben är helt slutkörda. Gick som en gammal tant ner. Tog lite tid men kom ner gjorde jag i alla fall.

Nu ska jag titta på TV.... Dock går bara dåliga programm nu för tiden, TUR att Animal Planet finns! ;)

Tjingeling!



Kommentarer
hanna

Sko att du är tillbaka på gymmet=)

Det är jävligt störigt när dom inte ta bort vikterna!

Tycker det har blivit väldigt stökigt på gymmet, trist!

Men det är väll så när det nästan bara är karlar=)

2010-01-21 @ 20:17:59
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0