Lite egentid är bra att ha!

Idag va det äntligen strandväder igen.
Jag körde till stranden vid 11 tiden kl 12.30 kom Dessan, blev massa bad och det va väldigt skönt i vattnet.

Gjorde en pastasallad med kassler till middag, man är inte precis sugen på någon annan mat nu när de är sommar. Men de gör inget för de va gott!

Efter maten körde jag till Centan och köpte detta:



dock köpte jag även ögonfrans/bryns färg vilket va vad jag skulle ha!
Mina ögonbryn blir så ljusa på sommaren att dom knappt syns... men nu syns dom igen som ni ser på bilden! :)

Har även gjort manikyr på naglarna så nu känns de sommrigt igen! :)

I morgon ska jag hem till syrran och smaka på hennes kakor hon har blivit en riktig "bullmor" hon! :)

Vi hörs!
TJINGELING


Kommentarer
Anonym

De läpglanset är det bästa som finns. Hälsa bullmor från mig HiHiHi. Mammis

2010-07-14 @ 22:20:40
hanna

Tyckte också så om de innan!

Man blir väll konstig när man blir singel:P

2010-07-15 @ 12:45:22
URL: http://hcmo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0