Min kväll!

Idag körde jag och Siri till agilityn för en gång skull, vi har missat ganska många gånger för jag har inte mått riktigt bra. Men IDAG tänkte jag att vi skulle dit.... MEN väl där är där inte en människa! Jahapp va kanske sista gången förra tisdagen då? Fast vi passade på att träna lite agility i alla fall. Siri va peppad men blev trött väldigt fort så efter 30 min körde vi hem igen.

På Torsdag ska Siri åka till uppfödaren som ska ställa ut henne i Tvååker på Fredag & Lördag.
Hoppas hon kan få ett cert denna gången.

På Fredag ska jag & Anders åka till Falsterbo Horseshow som jag LÄNGTAR!
Han e så snäll min pojke som följer med mig, ska bli en super mysig dag med dej hjärtat! ♥

Nu ska jag ta mitt kaffe och mitt godis och min tidning, glassen är redan uppäten sen ska jag bädda ner mej i soffan och mysa.



Tjingeling!




Onsdag 7 Juli: DUMMA BLOGG! DETTA SKREV JAG IGÅR OCH HAR INTE PUBLICERATS ÄNNU!
DÅLIGT DÅLIGT DÅLIGT!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0