Morgonstund har guld i mun

Hej Hej Hallå alla söta läsare!

Idag vaknade jag faktist kl 9.00 och va pigg... helt otroligt jag som annars måste ställa klockan på senast 10 för att komma upp på morgonen. Men Men.... de va ju trevligt i alla fall!

Åt lite frukost sen begav jag mej till stallet, tränade Kobbi i paddocken och det behövs han har varit så stel men idag va han mjuk och fin. Sen för att skoja till de lite eftersom Kobbi HATAR att bli riden i paddocken gick vi ner på ängen och tog en galopp i full fart, glá som en speleman va han sen! Jag med för den delen. :)
Älskar verkligen att vara i stallet det finns inget som är så rogivande som att få vara där och pyssla med Kobbi.
Jag är så glad att han blev min igen! ♥

Hemma igen fick jag be min älskade Anders att köra och köpa lite cider till mej och Cissi på systemet, jag a så svettig så jag ville inte gärna åka dit utan att ha duschat innan. Men som tur är så har jag
VÄRLDENS UNDERBARASTE ÄLSKLING!

Nu blir det mera slappande i soffan innan det är dags att ge sej av i kväll för lite party!
Plocka ögonbrynen är också ett TRÅKIGT MÅSTE....

Idag ska jag LOVA att lägga ut en bild på mig innan jag sticker..... kan jag hålla de tro?? ;)

Hörs sen!
TJING!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0