Myskväll med B&M

Idag har A varit iväg heeela dagen med båten och Björn! :)
Själv har jag sovit typ hela dan, och sen körde jag till Dessan och snacka och hämta mina saker sen vidare
och hämtade My & Siri hos ma&pa.
Innan jag körde hem blev det grillning och mys hos B & M!
TACK för en trevlig kväll!


Nu ska jag sova mej i form till morgondagen....
längesedan man va såhär sleden! ISCH ISCH!

Sen i morgon ska jag börja en bantningsdiet, fick en bok om mamma ska se om det funkar!
För jag skäms över att se mig själv på bilder.... TO BAD!

Berättar mer om dieten i morgon!

Sov gott!



Kommentarer
Anonym

Man ska inte banta, tänka på vad man äter och fungerar det sedan med detta hjälpmedel är det ju ett plus. Äta allt med måta och må bra. mamis

2010-07-19 @ 21:01:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0