Myst med Tim!

Idag har jag MYST med Timpa! ♥

Men innan jag och My begav oss dit så va Christina här och hämta vår lilla Snuse!
(Känns tomt utan henne här.)

Sen körde vi till Tim & Mamma och alla dom andra 3 hundarna.

Kl 15.30 va jag tvungen att vara i stallet igen för då kom kiropraktikern till Kobbepojken.
Han hade en låsning i manken och två i ryggen.
Hoppas nu de släpper efter hans knäckande.
Kobbi tyckte de va skönt i alla fall.
GUD VA JAG ÄLSKAR MIN HÄST! ♥ Han är finast i världen!

Nu ska jag ta mej en dusch sen blir det till att renbädda sängen, det behövs göras OFTA med
så mycket djur i sängen som vi har! ;)

Ingen bild idag tyvärr, men tog en super fin på Tim när han badade innan så den kommer upp i morgon i stället, orkar inte nu!

TJINGELING!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0