Shopping igen....

Idag har jag haft besök av min syster, Tim, Gucci & Kummin!
Vi va i stallet och tittade på kattungar, kaniner, hundar och hästar.
Efter de körde vi till Center Syd Cissi shoppade lite nya kläder till Tim på Rean.

Själv köpte jag en "jacka" på Vero Moda och en sjal på Cubus.





Cissi köpte också en sjal och när vi kom hem trodde visst Tim de va påsk så han klädde ut sej till Påskkärring,
lite tidigt sa vi men de tyckte inte han! ♥



Lagade Taco paj sedan och sen kom Anders & Simon hem och åt middag med oss efter en heldag på sjön!
Gott och nu e man mätt...

Väldigt ont i magen har jag också...
AJAJAJ BUFF!



Kommentarer
Anonym

Morfar ville hälsa att han inte tyckte om att ni spökade ut hans lille Tim :)))

2010-07-25 @ 20:52:06
Anonym

Tim hälsa tillbaka: Men morfar jag övade bara på att ha långt hår och hästsvans... de ska jag ju ha sen när han åker motorcykel med dej! :)

2010-07-25 @ 21:24:25
Jessica Jönsson

Men guuuud så söt liten kille :)

2010-07-26 @ 12:36:27
Anonym

Okej, låt gå för det säger morfar:))

2010-07-26 @ 18:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0