Varm dag!

Jag blir så irriterad ibland på en viss person!
Jag har en mamma jag behöver INTE fler och dessutom är jag vuxen och klara mej HELT på egen hand!
TACK!



Förlåt!!!! Men ibalnd blir det bara för mycket!
Nåväl...

Idag har jag passat Tim och massa hundar!
Sen kom mamma och Dessan hem och vi fikade.
Sen kom pappa hem och jag klippte honom och tjänade en slant ;) TACK SNÄLLA PAPPA!

Har faktist inte varit ute alls idag knappt det går inte om man inte har någon stans att bada!
Jag och Tim låg dock i hängmattan och slumrade till i skuggan en kort stund men de e väl va jag varit ute idag.

I morgon ska jag banne mej till havet och stekas!

En bild idag blir på två utslitna sötnosar! :)



Kommentarer
Anonym

Så klart att du är vuxen och klarar dig själva. Har i varje fall gjort mitt bästa för att uppfostra dig till en egen självständig individ. Det är väl det som en förälder är till för. Bry dig inte om personen i fråga och låt inte sådana människor sno din energi. Den behöver man själva. Älskar dig Kram Mam.

2010-07-12 @ 22:44:46
Anonym

Sant mamma! Jag har ju redan den bästa mamma som finns och jag vill inte ha någon annan så de é så! ÄLSKAR DEJ PUSS

2010-07-13 @ 13:49:20
hanna

hah vet jag skrev fel:P

2010-07-13 @ 14:36:19
URL: http://hcmo.blogg.se/
Anonym

Jag har i varje fall gjort mitt bästa och lite till. Sen gör vi misstag alla och då får man rätta till dessa. Kram min lilla goa tös.

2010-07-13 @ 15:30:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0