Agility kurs idag!

Idag va det agilitykurs och vi fick strålande solsken och sommarvärme!

Vi va så taggade både jag & Siri och tilloch med lilla My... Hon fick oxå följa med idag för att busa med sin kompis Scodie. Hon hoppade, sprang i tunneln och till och med slalomen fick jag henne att göra idag! Duktiga MY! =)

Idag blev det bana och mycket slalom, bra träning för Siri.

Cissi & Kummin va SUPER duktiga idag dom har tränat massor hemma i trädgården det syntes. DUKTIGA NI!

På Torsdag e jag ledig och då ska jag också bygga bana i min trädgård och träna lite extra så vi kan bli lite bättre vi med. Siri behöver träna på att dra mot slalomet hon stannar gärna upp där och inväntar mig.

Våran tränare frågade oss idag också om vi va sugna på en fortsättningskurs och de e ju klart man é! :)


My på bommen!

I morgon ska jag köra till centan hade jag tänkt och se om jag hittar nåt snyggt...........
aaaaaa..... de BEHÖVS INTE! Jag har fått mina kläder från nelly.com.... såg jag precis!!!!!!!
JIHOOOO!
Då kan jag ha min klänning på lördag när jag ska till Malmö och partaya! ;)

ooo va jag längtar tills i morgon nu bara för de.... HOPPAS NU DEN PASSAR MIG BRA!





Kommentarer
Kikki

Ska ni inte med ut på tävlingsbanorna??

2010-06-17 @ 07:36:29
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0