djur djur djur djur djur djur

Så underbart väder de varit idag med. Vi gick upp vid 7.30 tiden idag jag och vovvarna, trots att jag va ledig.
Men vi passade på att åka till jobbet och hälsa på. Myran & Siri va i extas när vi kom dit, dom älskar att jobba! :)

Efter en liten kaffepaus och lite snack med dom gammla inne på enheten gick vi ut till mamma och Lené på kontoret och hälsade på. Lénes hund Luffsen va och med idag, han är en chiuaua (stavning?) blandning.
Han blev SÅÅÅ glad av att få BUSA med Siri, dom kom så bra överens. SÅ GOA! Myran satt mest uppe på mammas skrivbord och agerade "polis" som vanligt! :)

När vi kom hem fick alla djuren gå ut i tradågården, jag solade i några minuter men sen blev jag rastlös och rensade dammen i stället bytade vatten och så i den.
Sen gick jag upp och hämta Kobbi och flyttade ner honom till gräshagen....

Sen kom Jenny & Joakim och vi åt grillat i trädgården. GOTTIT!
Efter maten följde Jenny med mig upp i stallet igen för jag skulle rida, Jenny cyklade och jag red.
Kobbi va så himla duktig idag och väldigt mjuk och fin i munnen.

Nu sitter jag här och funderade just över att min blogg bara handla om mina djur.... :)
Men de är som som är min fritid och mitt liv och jag älskar dom allihopa... utan dom hade jag haft det så tråkigt!
Det tar MYCKET MYCKET tid och kostar MASSOR med pengar men ibalnd tänker jag, vad skulle jag annars gjort av min tid? Shoppa kläder? Visst de är kul men bara för stunden!

Jag är så obeskrivligt GLAD att jag fick tillbaka min Kobbi igen, han är underbar den killen!
Som jag har saknat honom! Min först EGNA häst, nu ska han bo hos mej för evigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0