En trevlig helg!

Helgen som gått:

I Fredags va jag så trött så då blev det inte mycket gjort!

I Lördags fyllde lilla Ida 26 år så då va det fest hemma hos Marcus & Maria.
Vi gick till Skeppsbron men där va sjukt mycket folk och väldigt trång så jag ringde efter Anders så han kom och hämtade mej redan 00.30, fast de va ganska skönt för jag va rätt trött. Dessutom är det ju ändå alltid förfesterna som är dom roliga, förutom när man sticker till BJÖRKALOGE eller nåt sånt ställe för SÅNT E KUL! :)
Tyvärr tog jag inte med min kamera men jag tror att om jag ber snällt kan nog snälla Maria skicka några till mej på mailen så jag kan visa er! ;)



I Söndags hade vi vårat mysiga avloppsproblem, tyvärr löste de sig inte men nån snubbe kommer på Onsdag så jag hoppas han kan fixa till de då. I alla fall så slutade kvällen väldigt BRA!
Jag, Anders, My & Siri åkte hem till Björn & Martina (men tyvärr va inte Martina hemma.)
Fast vi klarade det GANSKA bra ändå... ;)

Björn grillade kött och det va SJUKT GOTT!
Till efterätt blev det grillad banan med choklad i... mmmm!
En RIKTIGT HÄRLIG söndagskväll och en perfekt avslutning på veckan.

(Denna gången hade jag kameran med!)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0