........

Varit ute på långrunda med Kobbi, Anders fick följa med brevid på cykel och tur va de för han va HEEL VILD idag!
När vi kom tillbaka red jag honom lite till i ridhuset och han fick hoppat några små hinder för att jag skulle få honom rejält trött efter dagens ridning, och jag lyckades! :) En svettig Kobeman och en svettig matte gick in i stallet för att sedan få vila och äta! :)

Dock tyckte jag inte det såg lika lockande ut att käka hö så jag gick hem och lagade en gryta i stället.
Sjukt gott och mätt blev jag, dock skulle det varit extremt gott med ett glas rött vin till maten men vi har typ ingen sprit kvar alls här hemma. Allt e slut! :(
Fast de e kanske tur för annars hade väl Anders tröttnat på mej för dricker jag vin vill jag alltid ut och dansa av någon anledning..... HIHI men det får bli en annan gång.
Igentligen hade jag lust med Björka i morgon med Dessan tog på sej jobb så vi får väl ta de en annan gång...
(Hade bara så SJUKT kul på dagstorp när vi va där och man blir så sugen på fest igen då!)

Nu ska jag laga lite kaffe sen blir det kanske en White Russian till de.... mmmmmmmmm!

Ha en sköööön fredagskväll!
Puss Puss



De är dessa grabbar som spelar på Björka i morgon! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0