Kobbi hälsar på!

Precis hemkommen från stallet, har ridit idag med och idag va han så snäll och go lilla Kobbi.
Anders, Emil & en kompis till Emil va här ute i garaget och Emil ville jag skulle rida ner med hästen, så efter lite jobb i paddocken blev det en sväng ner till vårat hus, JUST DÅ råkade visst Kobbi bli jätte NÖDIG och bajsade en STOOR hög mitt på uppfarten.... HAHAHAHA! Anders blev inte för glad på mej om man säger så! ;)
Han gav spaden till Emils kompis som snällt fick plocka upp efter oss, jag & Kobbi gick självklart vidare som inget hade hänt och tillbaka till stallet i lung och ro.............





Här går min lilla häst utanför våran ytterdörr precis i sin hage!





Kommentarer
kikki

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-06-14 @ 21:14:07
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0