Upp & ner, Ner & Upp!

Har fått min kläder från nelly idag! Dock va linnen helt för litet över bysten så jag får beställa en större storlek.
Klänningen satt oxå precis men de får vara så, den ska jag använda på Lördag ju! :)

Dagen har annars varit himla skön och vi har ju fått känna av sommaren idag! :)
FÖRSTA gången vi satt ute och åt kvällsmat idag i vår egen trädgård, SJUKT men sant!

Nu ska jag upp till min kära häst och ge honom lite kvällsmat och natt honom, sen blir det slappande i soffan resten av kvällen. Jag är faktist rätt mör efter en TUFF dag idag! Många tårar och mycket skratt, det händer inte så ofta att man kan göra det så mycket och så på samma dag!
Jag går ju ett rehabprogram i Lund pga av min smärta mer vill jag inte säga för det är privat och jag vill hålla det för mig själv tillsammans med mina kära.
Men ett fantastiskt gäng är vi där inne och det känns så underbart att fått träffa alla dessa fina människor! ♥


Just de... stallet va de ja..... ;) TJINGELING!


Kommentarer
Kikki

vi ska till bjuv 10-11 juli!

När ska siri ha valpar igen??

2010-06-17 @ 19:47:24
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0