Bilder från våren!

I onsdags när jag va ledig va det underbart väder.
Passade på att pilla lite i trädgården och så släpte jag ut alla djuren i vårsolen.
Mmmm... va mysigt de va!


Max


Maja fick gå utan lina, men hon höll sej inom räckhåll!


Tittut!


Myskissarna!


Zingo njuuuter!


Siri, Max & Maja


Fint med vårblommor!


Här är min enda och lilla fina rabatt där jag förra året planterade om lökar.
När Anders byggde trädäcket så grävde jag upp en massa lökar i rabbaten som
han skulle bygga över och plantera här i stället.
OCH TITTA nu kommer det blommor! :)




Här ser lite ostädat ut men efter jag tog bilden städade jag i denna
rabatten också.

Till sist blir det en bild på två vårtrötta kissar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0