Burlöv Center med Jenny!

Då va man några kronor fattigare idag igen efter några timmar på Burlöv Center med Jenny och hennes mamma!

Detta shoppade jag:



◊ My & Siris favvo godisar
◊ En maskara eftersom jag ingen hade.
◊ Ett par nya solglasögon.


Denna derssen hittade jag på Lindex till mitt älskade ♥ Tim!
Moster älskling kommer bli så fiiin så i denna dress!
Älskar dej!




Som om inte detta nu skulle vara nog...
men när jag kom hem låg denna i brevlådan till mej.... :)





Tack för en trevlig dag Gumman & Mamma Maggan! =)



Nu ska jag laga mat i kväll blir de potatismos och Falukorv i ugnen!
MUMMA!



Kommentarer
jenny

Tack själv vännen! en mysig dag! mamma hittade hela sin outfit tillslut,o jag handlade en stoor resväska=) pussokram

2010-03-17 @ 20:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0