Helgen som gått

Heeej!

Nu har jag lurat er ju... jag skrev ett inlägg för ett tag sen där jag skulle vissa mina nyinköpta kläder. MEN min kamera har varit puts väck. (Och jag va jätte ledsen för det igår eftersom jag skulle hem till Dessan och sen skulle vi på nån förfest sen blev det dans på Törringe.) Precis innan Anders skulle köra mej till Desireé igår kom jag på vart jag hade lagt den, i fönsterkarmen på badrummet. Jag filmade ju Siri där när hon hade badat. HAHA!

I alla fall det är min förklaring till att inga bilder på mina kläder kommit upp än.

Ska berätta lite om helgen tänkte jag, brukar ju inte göra det så ofta längre men denna helgen kan jag väl bjuda er på.... ;)

Fredags: Jenny, Joakim, Baci, Cissi, Simon, Tim, Mumme & sist även minst Gucci va här! =)
Vi kollade på Let´s och sen en skit BRA men lite läskig film! =) TREVLIGT va det i alla fall och huset va FULLT!

Lördags: Jobbade jag 7-16 sen körde Anders mej till Desireé där vi gjorde och vacka inför kvällen.
Sen bar det vidare ut "po lannet", till en förfest, sedan vidare till Törringe för att dansa till Black Jack. En super trevlig och rolig kväll.

Söndag: Efter att ha festat och dansat kasedans hela kvällen va man lagom mör i kroppen vill jag lova.
DET MÄRKS att man inte är 25 längre! *HOST* ;)
Anders hämtade mig i morse hos Dessan sen har vi varit på lite husvisningar idag, men fy faan va alla hus ser ut som ruckel. Vårt är rena drömpalatsen gämför med dom.
Ja sen va det hem en svän till Björn & Martina som höll på för fullt i sin hus med att renovera köket.
Sen vidare hem för att sen köra och jobba!

Så exakt har min helg varit, jobbat men ändå jort en massa roligheter.
Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade och med alla djuren i sängen för en härlig nattsömn.

OCH VET NI VAD..... BILDERNA vill ni ju nu se! MEEEEEN... jag GLÖMDE MIN KAMERA hos Dessan!
SHIT tur man kommer ihåg sej själv....


men jag LOVAR att i morgon dyker det upp en MASSA bilder! 

Så.... PUssss Pussss som Carolina Gynning alltid säger! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0