Syrrans hus!

Åhhh blev så himla mätt nu så jag orkar knappt skriva men det blir ett kort inlägg i alla fall.
I Helgen har jag hjälp Cissi med att tapetsera deras vardagsrum & kök. Det går frammåt där nu och det kommer bli riktigt fint när det är klart....
Jag passade på att ta lite bilder så ni ska få se....



Köket... där de svarta röret sitter i tegelväggen är hål till skorsten så där ska
stå en kamin.


Cissi & Desireé  tapetserar i vardagsrummet.


Vardagsrummet trappan till ovanvåningen.


Öppen planlösning från köket till vardagsrummet.


Vardagsrummet med synliga bjälkar i taket.


Badrummet som är sååååå fint! Där stenarna sitter på väggen är dusch hörnan.


Det är inte fogat ännu men visst e de SNYGGT???


Källaren... lagom läskig trappa ner.... iiiiiee! =)


Ovanvåningen där det ännu inte finns några väggar eller golv.


mer av ovanvåningen.


Trappan upp!

Ja det va vad jag hade att bjuda på idag.
I Morgon ska jag köpa torrschampoo och en söt klänning på Kappahl som mamma hade köpt.

Tjingeling!



Kommentarer
Jenny

där kan man snacka om totalrenovering =) gud va kul

2010-03-14 @ 22:44:16
URL: http://liljan81.blogg.se/
Dessan

ojoj som man såg u på bilderna hihihih

2010-04-29 @ 19:48:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0