Kobbi

Heeeej!

Längesedan.... men jag har inte riktigt tyckt de varit så spännande att blogga sen KOBBI kom hem igen!
Jag är mycket i stallet och jag ÄLSKAR de! Kan knappt tro att de är sant, att han är min igen!

Kobbi är som vanligt, busig, bestämd och stojig, första dagarna rymde han från hagen ut i en annan hage för att äta gräs.
Tyvärr står han i en grushage nu men snart ska han flyttas så de ska bli skönt, eftersom det igentligen är emot mina principer att låta hästarna gå i små grushagar. Men men de är som sagt bara en tillfällig lösning så de får vara så då......

I morgon ska jag till frissan och klippa topparna, mitt hår är så slitet efter mina expriment....

De va vad jag orkade skriva idag!


Hejdå!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0