Underbara dag!

Gick upp klockan 05.15 i morse, Anders började dammsuga och plocka av sängkläderna sedan åt vi frukost tillsamman innan vi gick till jobbet. På jobbet har jag haft en underbar dag med MYSIGA arbetskamrater och goa "gubbar".

Hemma igen gick jag på promenad med mina älsklingar My & Siri. När vi kom hem fick katterna också komma ut i trädgåren. Altandörren står öppen jag hör fåglarna där ute och Majas pingla i halsbandet för fullt... :) Undara vad hon gör? :)

Nu ska jag lagat mat, steka kottlett och till de blir det potatisgratäng.
Efter det hoppas jag Anders är hemma så blir det handling på Willys och till apoteket för att hämta ut mina mediciner.

Vilken UNDERBAR DAG!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0