7:e plats i våran debut tävlingen!

Då har vi klarat oss... halvt igenom vår första agilitytävling.
Agilitybanan gick bra, Siri va såå duktig och klarade alla hinder utom slalom då vi fick 5 fel.
Sluttiden minns jag inte men vi klarade oss utan att bli diskade i alla fall.
7 plats av 17 startande. Jag är helnöjd med våran insats!

Andra loppet på hoppt gick inte så bra.. Siri vägrade gå igenom platten (tunneln som ligger ner platt på marken).
Så i hoppgrenen blev vi diskade. Men kul hade vi.

Kikki tävlade också med sina vovvar Theo & Tilda.

Här kommer bilder från vår långa kalla kväll på banan:


Banvandring för att komma ihåg banan.



Gör oss redo för start!



Inget koppel på banan så det får åka av.


Nu kör vi.... HOPP


A-hindret gick fint.


Förbereder oss inför Slalom..


5 fel fick vi i slalom då Siri missade en pinne...... 
Men NÖJDA OCH GLADA för en 7:e placering!

Tack för idag Kikki, tur jag hade dej som hjälp annars hade jag nog gjort bort mej helt. :)


Kommentarer
Jenny

gud va kul.. jag skulle oxå villa göra sånt.. Men felix e lite mesig med o hoppa o sånt.. =) men träning träning =)

2010-05-06 @ 22:46:47
Kikki

Ni var jätte duktiga, siri har super koll på vad du gör! Theo lyckades kamma hem en 3 plats i hoppklassen så tur jag stannade kvar till prisutdelningen fick ju hoppas upp på pallen :) var hemma vid 10 Brrrrrr!!

2010-05-07 @ 08:04:07
URL: http://theotilda.blogg.se/
tina

grattis.

2010-05-07 @ 10:32:37
URL: http://tiro.blogg.se/
Catrin

Jenny:De va jätte kul! Det är bara att träna på med Felix det ger dom ett bra självförtroende när dom klara det. :)



Tina: Tack! :)



Kikki: Grattis till 3:e platsen med Theo. Synd jag missade de men jag höll på att frysa ihjäl. :(

2010-05-07 @ 15:12:49
Anonym

Duktiga ni var, ser kul ut. Bra placering för första gången. Mam

2010-05-07 @ 18:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0